ГРЕШНИК

Нека Бог да ме съди накрая –
може би аз все още греша,
нека целия грях опозная,
нека ада си сам избера.

Да науча какво е успеха
и какво е – да бъда презрян,
бих превърнал надеждата в дреха,
самотата си – в дим от тамян.

По човешки аз грешник съм, зная,
а не мога да бъда и друг –
щом мечтите ме носят към рая,
а живея във ада си тук.

Между тази дилема се люшкам.
Накъде ще ме тласне страстта?
А съдбата – развързано куче,
ме пресреща и връща в греха.

има 1 коментар »

  1. Маркова Said:

    Искрено и истинско!


{ RSS feed for comments on this post}

Вашият коментар

